Relokace

PŘESUN VAŠÍ SPOLEČNOSTI DO NOVÝCH PROSTOR NEMUSÍ BÝT STRESUJÍCÍ A NÁKLADNÁ ZÁLEŽITOST

Díky našim silným partnerům Vám zajistíme přesun společností do nových prostor Vždy nabízíme řešení přesně dle parametrů projektu. Spočítáme celkové náklady, zajistíme fyzické stěhování vybavení, zprostředkujeme odkup kancelářského nábytku a nákup nového. Díky synergii dokážeme efektivně snížit náklady na celou operaci.

Kdy je vhodné zvážit relokaci společnosti?

•komplikovaná dopravní dostupnost pro zaměstnance či pro klienty
•nevhodné dispozice – příliš malé kanceláře či naopak příliš velké
•nedostatečná technická podpora současných prostor pro podnikání
•reprezentativní stránka (dobrá adresa = dobrá vizitka)
•potřeba modernizace pracovního prostředí
•finanční stránka – cena za nájem, poplatky
•nedostatek parkovacích míst
•přirozený růst společnosti

Stěhování kanceláří zatěžuje firmu z hlediska pozastavení provozu a s tím spojených ztrát. Jsme připraveni nabídnout vám efektivní řešení, která minimalizují zmiňovaný deficit a výrazně urychlí průběh relokace. Jedná se o plán příprav, samotnou realizaci přesídlení a potřebný space plan, který zajistí rychlé a efektivní nastěhování potřebného zařízení do nového působiště. Pomůžeme Vám s celým procesem – od nájemní smlouvy přes vyjednání obchodních podmínek až po realizaci interiérové přestavby či vybavení prostor.

S čím Vám můžeme pomoci:

•Prezentace kompletní nabídky na trhu
•Určení odpovídajících objektů
•Kapacitní a dispoziční studie (Headcount + Spaceplan)
•Vyjednání základních obchodních podmínek nájemní smlouvy
•Finanční analýzu nájemního vztahu a budoucích nákladů
•Poradenství při finalizaci nájemní smlouvy
•Asistence při dozoru nad stavebními pracemi
•Vybavení prostor nábytkem